Ostujuhend

TELLIMUSE VORMISTAMINE

  • Valige endale sobiv toode.
  • Valige toote suurus ning kogus ja vajutage nuppu “Lisa ostukorvi”.
  • Liikudes ostukorvi peale näete ostukorvis olevaid tooteid.
  • Ostukorvis olevaid tooteid saate vajadusel muuta või eemaldada.
  • Kui ostukorvis on üks toode valige „Vormista ost“ Kui ostukorvis on rohkem tooted vali „Vaata kõiki“ ja „Vormista ost“

Järgnevalt annab veebipood Teile võimalused:

  1. lihtsalt sisestada kauba kohaletoimetamiseks vajalikud andmed (aadress ja kontaktandmed)
  2. logida sisse või registreeruda kliendiks, küsides Teie rekvisiite. Püsikliendiks registreerumine ei ole ostmiseks kohustuslik, küll aga annab see mitmeid lisavõimalusi: mugav ja kiire tellimuse esitamine (infoväljad on Sinu eest juba täidetud), tellimuse ajaloo jälgimine, klientidele mõeldud sooduskampaaniad jne.
  • Seejärel palutakse Teil valida sobiv kohaletoimetamise viis. Olenevalt valitud kohaletoimetamise viisist võib ostukorv küsida lisainfot toote kohaletoimetamise sihtkoha täpsustamiseks.
  • Järgnevalt tuleb Teil valida sobiv makseviis. Valida saab pangalingi- ja krediitkaardiga tasumise vahel.
  • Pärast ostu eest tasumist saadetakse Teile tellimuse kinnitus ja arve e-mailile.

TARNEVIISID

Tellimuse kohaletoimetamise tähtaeg on kuni 14 tööpäeva arvestades e-poe veebilehel tellimuse esitamisest, arvestades kauba laoseisu ja kui tarneviisi juures ei ole märgitud teisiti. Kui Teil on küsimusi oma paki kättesaamise kohta, siis palun võtke meiega ühendust!

Tellimust vormistades on Teil võimalik valida nelja erineva kohaletoimetamise viisi vahel:

    1. Itella SmartPost (lisandub 3,20 EUR)
      Tellimus jõuab valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates postitamisest. Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saate SMS-i, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi avaneb pakiautomaadi uks ning saate paki kätte.
      Palun säilitage SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saate kasutada sama SMS koodi. Toodet hoitakse Itella SmartPost pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Te ei lähe tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse toode Unifashion OÜ-le tagasi.
    2. Omniva pakiautomaat (lisandub 3,20 EUR).
      Tellimus jõuab valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates postitamisest. Kui kaup on jõudnud pakiautomaati, saate SMS-i, mis sisaldab pakiautomaadi avamiseks vajalikku turvakoodi. Sisestades koodi avaneb pakiautomaadi uks ning saate paki kätte.
      Palun säilitage SMS teade kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni — kauba tagastamisel saate kasutada sama SMS koodi. Toodet hoitakse Omniva pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Juhul kui Te ei lähe tootele selle aja jooksul järgi, saadetakse toode Unifashion OÜ-le tagasi.
    3. Omniva postkontor (lisandub 4,80 EUR)
      Tellimuse saad postkontorist kätte keskmiselt 3 tööpäeva jooksul peale saadetise postitamist.
      Kui kaup on jõudnud postkontorisse, saadetakse Teile postkasti kiri infoga, millisest postkontorist tooted kätte saate.
    4. Tulen ise järgi (tasuta!)
    5. Tellimusele saab tasuta järgi tulla meie kontorisse aadressil Madara 25-127, Tallinn kokkuleppel, helistades +372 514 7204 või kirjutades e-mailile swiiter@unifashion.ee. Sissepääs asub hoone Madara tänava poolses küljes (väiksem sissepääs, mille kõrval ümmargune aken). Sisenemiseks vajutage ukse kõrval oleval fonolukul nuppu 3 või helistage meile.
    6. Müügipäevalt (tasuta!) NB! Toimub 1-2 korda aastas, enne kooliaasta algust ja/või kooliaasta sees! Aja täpsustame kooliga ja teavitame Teid!

Kuidas tooteid välismaale tellida?

Kaupade Eesti Vabariigist väljapoole tellimiseks kirjutage meile meiliaadressil swiiter@unifashion.ee